E-imza Başvuru ve Kurulum İşlemleri
25 Aralık 2023

eimzabasvuru.png

 Elektronik İmzaya ilk defa başvuru yapacak kurum kullanıcıları aşağıda verilen başvuru linkini tıklayarak 3 aşamalı formu doldurup son ekranda "ISLAK İMZALI BAŞVURU" linkini tıklayarak başvuru sonuç formunun çıktısını alıp sağ alt köşeyi imzalayarak Kurum Yetkilisine iletilmek üzere SAKARYA SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ BİRİMİ'ne ıslak imzalı 1 nüshasını teslim eder.


E-İMZA BAŞVURUSU İÇİN TIKLAYINIZ>>>
 portal.kamusm.gov.tr/bp/ws.go

*Islak imzalı başvuru sonuç formu teslim edilmemiş başvurular KAMUSM tarafından işleme ALINMAMAKTADIR.

eimzasureuzatim.png

 

ISLAK İMZALI BAŞVURU

E-imza sertifika süresi dolan kurum kullanıcıları öncelikle aşağıda verilen başvuru linkini tıklayarak 3 aşamalı başvuru formunu doldurup son ekranda "ISLAK İMZALI BAŞVURU" linkini tıklayarak başvuru sonuç formunun çıktısını alıp imzalayıp SAKARYA SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ BİRİMİ'ne kurum yetkilisine teslim eder.

 Aile Hekimi iseniz Sertifika süre uzatımı başvurularında Türkiye Halk Sağlığı Kurumunun 27.06.2016 tarih ve E.2181 sayılı* yazısına istinaden KAMUSM güncel 3 yıllık sertifika ücretlerini aşağıda verilen hesap numaralarına yatırıp imzalanmış başvuru sonuç formu ve dekont ile birlikte SAKARYA SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ BİRİMİ'ne Kurum yetkilisine teslim eder. (havale açıklama kısmına "e-imza TCNO" belirtilmelidir") 

ELEKTRONİK İMZALI BAŞVURU

 E-imza sertifika süresi dolan kurum kullanıcıları öncelikle aşağıda verilen başvuru linkini tıklayarak 3 aşamalı başvuru formunu doldurup son ekranda “E-İMZALI BAŞVURU” linkini tıklayarak başvuru sonuç formunu elektronik olarak imzalanarak SAKARYA SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ BİRİMİ'ne kurum yetkilisine bilgi verilmesi gerekmektedir.

 Aile Hekimi iseniz Sertifika süre uzatımı başvurularında Türkiye Halk Sağlığı Kurumunun 27.06.2016 tarih ve E.2181 sayılı* yazısına istinaden KAMUSM güncel 3 yıllık sertifika ücretlerini aşağıda verilen hesap numaralarına yatırıp başvuru elektronik olarak imzalandıktan sonra ve dekont aşağıda belirtilen mail adresine gönderilmesi gerekmektedir.(havale açıklama kısmına "e-imza TCNO" belirtilmelidir") 

*Başvurusunu E-imzalı olarak yapan Aile Hekimleri ödeme dekontunu emel.tuncer1@saglik.gov.tr veya seyhan.guguk@saglik.gov.tr  mail adresine göndermesi gerekmektedir.

KamuSM Güncel ücret bilgileri için tıklayınız.

SERTİFİKA SÜRE UZATIM BAŞVURUSU İÇİN TIKLAYINIZ>>>
 portal.kamusm.gov.tr/bp/ws.go

Aile Hekimleri için 3 yıllık sertifika süre uzatımı ücretinin yatırılacağı hesap numarası

HALK BANKASI ADAPAZARI ŞB. 

IBAN: TR47 0001 2009 5850 0005 0001 78

HESAP ADI:  SAKARYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

(havale açıklama kısmında "E-İmza ve T.C. No" belirtilmelidir)

* Islak imzalı başvuru sonuç formu teslim edilmemiş  başvurular KAMUSM tarafından işleme ALINMAMAKTADIR.

eimzakayipcalinti.png


E-imza kayıp - çalıntı başvurularında yeni kart okuyucu ve sertifika talep edecek tüm kullanıcılar Kamu Sertifikasyon Merkezi > Online İşlemler > NES İşlemleri > Bireysel İşlemler > Başvuru İşlemleri > Kişi Ödemeli Başvuru  linkini tıklayarak  başvurusunu tamamlar. Kullanıcı kayıp-çalıntı başvurusu sonucu KAMUSM hesaplarına ödeme yapması için VAKIFBANK ATM'lerinden ve ya KAMU SM ÖDEME SORGULAMA sayfasından TC kimlik numarasıyla online olarak sertifika ve talep ettiyse mini kart okuyucu ücretlerini yatırır.

Kamusm Güncel ücret bilgileri için tıklayınız

AÇIKLAMALAR:

*-Türkiye Halk Sağlığı Kurumunun 64395869/622.02 sayılı e-imza ücretleri hakkında yazısı için tıklayınız
-Elektronik imza ve kart okuyucularınız ile ilgili sorunların çözümü için Kamu Sertifikasyon Merkezi destek masasından eposta yoluyla yardım alabilirsiniz. bilgi@kamusm.gov.tr - Tel: 444 5 576
-E-imza başvuru durumunuzu Kamu Sertifikasyon merkezi 
444 5 576 numaralı müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsiniz.
 Elektronik İmza Yardım Dokümanları İçin Tıklayınız